" اس ام اس عاشقانه نیمه دوم تیر ماه 1391 "
باران عشق
LOVE RAIN
نوشته شده توسط : ☂مَهدیبا (MahDiba)♂♥♀♥♠

اس ام اس عاشقانه نیمه دوم تیر ۹۱

smsiha.net asheghaneha اس ام اس عاشقانه نیمه دوم تیر 91

چگونه چشم برهم بنهند اسبهای که
اسطبلشان را بر روی گسل ساخته اند؟
چه گونه میشود خوابید؟
چگونه بخوابم؟
مرحوم حسین پناهی

.

.

.

آسمانم انتهایش قلب توست،مهربان این آسمان از آن توست،آسمانم هدیه ای از سوی من ،تا بدانی قلب من هم یاد توست

.

.

.

نه ازآشنایان وفادیده ام/نه درباده نوشان صفادیده ام/زنامردمی هانرنجد دلم/که ازچشم خودهم خطادیده ام/به خاکستردل،نگیردشرار/من ازبرق چشمی بلادیده ام/وفای تورانازم ای اشک غم/که دردیده عمری،تورادیده ام….

.

 

 

.

.

توتنها دعای قشنگ منی خدا می شود مستجابت کند
مبادا کسی ازخدا بی خبر برای خودش انتخابت کند …

.

.

.

وقتی در صندوقچه خاطرات پنهانت میکنند
یعنی هنوز هستی …!!

.

.

.

وقتی عشقت رو از دست دادی دیگه سعی نکن به دستش بیاری ،درست مثل چینی شکسته می مونه که حتی اگه بندش هم بزنی دیگه به زیبایی گذشته نیست

.

.

.

با خود عهد کردم که تو را دیدم بگویم از تو دلگیرم …… ولی باز تو را دیدیم و
گفتم بی تو میمیرم

.

.

.

شبى غمگین شبى بارانى و سرد مرا در غربت فردا رها کرد دلم در حسرت دیدار او ماند مرا چشم انتظار کوچه ها کرد به من میگفت تنهایى غریب است ببین با غربتش با من چه ها کرد تمام هستى ام بود و ندانست که در قلبم چه آشوبى به پا کرد و او هرگز شکستم را نفهمید اگر چه تا ته دنیا صدا کرد.

.

.

.

آه از این دل،آه از این جام امید
عاقبت بشکست و کس رازش نخواند
چنگ شد در دست هر بیگانه ای
ای دریغا،کس به آوازش نخواند..

.

.

.

همدیگر را فراموش نکنیم،شاید سالها بعد در گذر جاده ها بى تفاوت از کنار همدیگر بگذریم و بگوییم آن غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود…

.

.

.

امروزفهمیدم که رفته ای ودلم بازشکست وتنم بازگریست و نگاهم پی یاری گم شد؛من چه تلخم امروز!

.

.

.

به هرکی درددلم راگفتم گفت درست میشه,درست میشه! ای کاش یکی میگفت درست نمیشه! اونوقت شایدبه خودم میومدم!

.

.

.

عشق هم مارو سرکار گذاشته ؛آدمهاییکه دل پاک دارند بی کس هستن ؛اما آدمهای بی احساس دوروبرشون رو آدمهای عاشق پیدا میشه

.

.

.

من عاشق نیستم! فقط گاهی… حرف تو که میشود دلم… مثل اینکه تب کند گرم و سرد میشود توی سینه ام چنگ می زند آب میشود…

.

.

.

خدا یادش رفت روی جنس ظریف زن بنویسد؟! “مواظب باشید شکستنی است”

.

.

.

سلامتی اونایی که از هر انگشتشون یه هنر میریزه…
میرنجونن…
میسوزونن…
میشکونن…
له میکنن…
نابود میکنن… و سلامتی اونایی که جز دوس داشتن این موجودات هنرمند باهمه وجودشون هیچ هنر دیگه ای ندارن.

.

.

.

از “ماندن” که چیزی نمیدانی
لااقل
درست ” رفتن” را یاد بگیر . . .

.

.

.

وقتـی یه زن ســیگار کشید
یعنــی دیگه گریه جواب نمیده
و وقتی مــردی اشک ریخت
بدون کار از ســیگار کشیدن گذشته . . .

.

.

.

هزار کلمه بر جای خالی ات ریختم اما پر نشد ، به گمانم از جنس بی نهایتی

.

.

.

گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است
دوست داشتن را باید کشف کرد ؛
درک کرد ، و از آن لذت برد …

.

.

.

بعضــــــی ها گـــریه نمی کنند !
اما …
از چشـــــم هایشان معلوم است ؛
که اشکــــی به بزرگی یک سکــــوت ،
گــــوشه ی چشمشان به کمیــــــن نشسته …

.

.

.

دلم یک آلزایمر خفیف می خواهد
آنقدر که یادم نرود
به نفعم است که به چند زبان زنده ی دنیا سکوت کنم . .

.

.

.

گاهی مرا یاد کن
من همانم که اگر ساعتی از من بیخبر بودی
آسمان را به زمین میدوختی . . .

.

.

.

صدایت نمیکـــــنم که برگـــــردی
مهــــــم باشم
خودت برمیگردی . . .

.

.

.

گاهی دوست دارم بدون پک زدن
فقط بنشینم و نگاه کنم که سیگارم چگونه میسوزد
شاید آخر فهمیدم چه لذتی میبری از تماشای سوختن من . . .

.

.

.

“بربادرفته”
صد بار بهتر است از
“از یاد رفته “…..

.

.

.

خـیـــلـــى بـــده احــســاس کــنــى مــثــل دارویــى که
فقط وقت نیاز ازت استفاده کنند . ..

.

.

.

فکر کنم
به بوی عطر تو حساسیت دارم
همین که در ذهنم می پیچد
از چشم
اشک می آید…

.

.

.

این روزها فهمیدن زبان مادری سخت شده است
قبلتر ها وقتی می گفتند: دوستت دارم
معنی فارسی اش ساده بود
اما حالا “دوستت دارم هزار معنی مختلف می دهد
الا دوست داشتن . . .

.

.

.

مسافرترین آدم دنیا هم
دست خطی می خواهد که بنویسدبرایش
” زود برگرد “
طاقت دوری ات را ندارم . . .




:: برچسب‌ها: اس ام اس های عاشقانه , عاشقانه , پیامک عاشقانه , عشق , sms , love sms , اس ام اس , تلفن , اس ام اس فلسفی , پیامک فلسفی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1144
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوستان عزیز برای بهتر شدن مطالب از پیشنهادات و انتقادات خود مرا آگاه سازید. م ب مهدیبا