خدایا دوستت دارم چون . . .
باران عشق
LOVE RAIN
نوشته شده توسط : ☂مَهدیبا (MahDiba)♂♥♀♥♠

 

برای تمام چیز های منفی که ما به خود می گوییم، خدا وند پاسخ مثبتی دارد.
می گویی: این غیر ممکن است.
خداوند جواب می دهد:همه چیز ممکن است.
میگویی:هیچ کس واقعا مرا دوست ندارد.
خداوند پاسخ داد:من تو را دوست دارم.
می گویی:من بسیار خسته هستم.
پاسخ داد:من به تو آرامش خواهم داد.
می گویی: من توان ادامه دادن ندارم.
خداوند پاسخ داد:رحمت من کافی است.
می گویی: من نمی توانم مشکلاتم را حل کنم.
خداوند پاسخ داد: من گام های تو را هدایت خواهم کرد.
می گویی: من نمی توانم آن را انجام دهم.
خداوند پاسخ داد:تو هر کاری را می توانی به انجام برسانی.
می گویی: نمی توانم خود را ببخشم.
خداوند پاسخ داد:من تو را بخشیده ام.
می گویی: من می ترسم.
خداوند پاسخ داد:من روحی ترسو به تو نداده ام.
می گویی:من همیشه نگران و نا امیدم.
خداوند پاسخ داد:تمام نگرانی هایت را به دوش من بگذار
می گویی:من به اندازه کافی ایمان ندارم.
خداوند پاسخ داد:من به همه به یک اندازه ایمان داده ام
می گویی:من به اندازه کافی با هوش نیستم.
خداوند پاسخ داد:من به تو عقل داده ام.
می گویی:من احساس تنهایی میکنم.
خدواند پاسخ داد:من هرگز تو را ترک نخواهم کرد.
مراقبت




:: برچسب‌ها: خدا , پروردگار , هستی , الله , عشق , آفرید , مرگ , آرزو , عاشقی , خون جگر , نمازعشق , جدائی , امید , اسیر , زندگی , کودکانه , گفتگو با خدا , کودک , ,
:: بازدید از این مطلب : 894
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوستان عزیز برای بهتر شدن مطالب از پیشنهادات و انتقادات خود مرا آگاه سازید. م ب مهدیبا